Маркетингові дослідження для сфери медицини та фармації  

Збір, аналіз та обробка даних, розробка індивідуальної карти рекомендацій та стандартів обслуговування 

Переваги роботи з нами

Компетентність 

10 років практичного досвіду проведення маркетингових досліджень

Інноваційність

Якісний і точний аналіз, враховуючи провідні міжнародні практики та рекомендації 

Відкритість 

Надаємо доступ до простих і зрозумілих інструментів зростання, до всіх матеріалів дослідження 

Відповідальність

Дотримуємось термінів та регламенту проведення досліджень, політики конфіденційності 

Послуги

Heading photo

Дослідження

ТАЄМНИЙ ДЗВІНОК

Оцінка якості обслуговування за допомогою підготовлених людей, які здійснюють телефонні дзвінки локації в ролі звичайних клієнтів. Є ефективним інструментом контролю управління персоналу.

Heading photo

Дослідження

ТАЄМНИЙ ПОКУПЕЦЬ

Маркетинговий інструмент, що дозволяє об'єктивно оцінити якість сервісу за допомогою спеціально підготовленого персоналу – «таємних покупців». Основний принцип методики «Таємний покупець» - оцінка бізнесу очима потенційного або реального клієнта.

Heading photo

Послуга

РОЗРОБКА СЦЕНАРІЮ ДЛЯ "ТАЄМНОГО ПОКУПЦЯ/ДЗВІНКА"

В сценарій входять: легенда, варіанти ситуативних діалогів, чек-лист у вигляді анкети з відповідями та коментарями

Heading photo

Дослідження

SWOT-аналіз

Застосування SWOT-аналізу дозволяє систематизувати всю наявну інформацію і чіткіше уявити переваги і недоліки підприємства. SWOT-аналіз дозволить вибрати оптимальний шлях розвитку, уникнути небезпек і максимально ефективно використовувати ресурси

Heading photo

Послуга

РОЗРОБКА СТАНДАРТІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ 

Розробка та написання стандартів для вашої аптеки. Основні розділи у роботі співробітників, які потребують стандартизації. Умови доступності стандартів персоналу. Підготовка та написання стандартів обслуговування в аптеці

Рекомендації наших клієнтів

Illustration

Андрій Свідзінський

Директор комерційний Веледа Україна

Працювали з партнером в проєкті "Таємний дзвінок". Це наш перший досвід в таких проєктах. Ми отримували кваліфіковані поради від експертів компанії та ефективну комунікацію під час усього проєкту. Як результат - об'єктивні данні опитування, чітка та максимально повна аналітика, дотримання всіх домовленостей. Плануємо працювати з партнером ТОВ "Р2-Маркетинг" і надалі. Рекомендуємо як професійного партнера для проведення маркетингових досліджень.

Грудень, 2021

Комбінація методик дозволяє визначити важливі складові надання відмінного сервісу для ваших клієнтів

● Індекс лояльності клієнтів NPS; ● Індекс задоволеності клієнтів CSI; ● Ключові мотиви покупки; ● Емоційна лояльність клієнта; ● Конкурентний аналіз; ● Цінності клієнтів; ● Порівняльний аналіз з компанією-конкурентом; ● Проблеми у системі обслуговування клієнтів компанії. 

Illustration